Laserline Βόλου Νηστεία

Ξεκινάει και φέτος η νηστεία των Χριστουγέννων! Μια καλή ευκαιρία για αποχή από το κρέας που μπορεί όμως να ενέχει και τον κίνδυνο πρόσληψης βάρους. Να μερικές χρήσιμες και απλές συμβουλές για να νηστέψουμε χωρίς να παχύνουμε.

  1. Προσοχή στο λάδι. Η διατροφή της νηστείας απαρτίζεται κυρίως από λαδερά και όσπρια, στα οποία όμως πρέπει να φροντίσουμε η ποσότητα του λαδιού να μην υπερβαίνει τις 2 κουταλιές σούπας / μερίδα.
  2. Προτιμώ δημητριακά, ψωμί, ζυμαρικά ολικής άλεσης. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες – πέρα των άλλων ευεργετικών ιδιοτήτων τους – βοηθούν στη δημιουργία του αισθήματος κορεσμού.
  3. Αποφεύγω τους συσκευασμένους χυμούς. Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Προτιμώ τους φρεσκοστιμμένους χυμούς οι οποίοι μάλιστα διατηρούν και όλες τις βιταμίνες του φρούτου.
  4. Δεν παραλείπουμε τα πρωτεϊνικά γεύματα. Προτιμώ τα ψάρια ( σε αυτήν την νηστεία επιτρέπονται), τα θαλασσινά (καλαμάρια, γαρίδες, χταπόδια κλπ.), τα μανιτάρια και τους ξηρούς καρπούς με μέτρο.
  5. Δεν παραλείπουμε το πρωινό.
  6. Συχνά και μικρά γεύματα. Φροντίζουμε να τρώμε κάθε τρεις ώρες, τα ενδιάμεσα γεύματα είναι πολύ σημαντικά και δεν πρέπει να παραλείπονται.
  7. Προσοχή στο ψωμί. Στη νηστεία, λόγω της έλλειψης του κρέατος και του τυριού, δεν δημιουργείται το ίδιο εύκολα το αίσθημα του κορεσμού, γεγονός που οδηγεί στην υπερκατανάλωση ψωμιού.
  8. Όχι μόνο τί, αλλά και ΠΩΣ! Ο τρόπος μαγειρέματος είναι πολύ σημαντικός. Αποφεύγουμε τα τηγανητά!

ΥΓ. Νερό, νερό, νερό! Όπως πάντα φροντίζουμε να πίνουμε πολύ νερό, και δεν ξεχνάμε τα φρούτα και λαχανικά στα γεύματα μας.

Laserline Βόλου Νηστεία 2

Καλή Σαρακοστή!